In behandeling
- Ik zoek hulp Terug
- Praktische informatie Terug
- In behandeling
Inzage in mijn zorgdossier
Als je eenmaal in behandeling bent bij een van de specialismen van Arkin heb je inzage in je zorgdossier. Onderdelen van je zorgdossier bekijk je via ons cliëntportaal in Karify (links in het menu onder ‘Mijn dossier’) en via een persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO). Wil je meer weten over je zorgdossier bij Arkin? Klik dan hier voor meer informatie.
Gratis Helpdesk Digitale Zorg
Heb je hulp nodig bij digitale zorg? De Helpdesk Digitale Zorg is er voor alle digitale vragen die niet-medisch inhoudelijk zijn, maar wel ondersteunen bij digitaal contact met jouw behandelaar. Je kunt hierbij denken aan vragen over beeldbellen of vragen over de digitale omgeving Karify.
Je kunt de helpdesk bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur via telefoonnummer 085 – 130 4575 of e-mail info@helpdeskdigitalezorg.nl.
Opvragen medicatiegegevens
In de behandeling is het belangrijk dat de behandelaren weten welke medicijnen onze cliënten krijgen. Door nauw samen te werken met apothekers en andere zorgaanbieders die medicatie voorschrijven, kunnen we de veiligheid rondom medicatieverstrekking verbeteren. Hiervoor is het Landelijk Schakelpunt (LSP) ontwikkeld, waarbij Arkin sinds maart 2022 is aangesloten. Lees er meer over op de website van Arkin.