
- Ik zoek hulp Terug
- Praktische informatie Terug
- In behandeling
In behandeling
Je zorgdossier bekijken
Als je in behandeling bent bij PuntP (of bij een ander specialisme van Arkin), kun je belangrijke documenten uit je zorgdossier bekijken. Dit kan via ons cliëntportaal in Karify (links in het menu onder ‘Mijn dossier’). Wil je meer weten over je zorgdossier bij Arkin? Klik dan hier voor meer informatie.
Gratis Helpdesk Digitale Zorg
Heb je hulp nodig bij digitale zorg? Dan kun je contact opnemen met de gratis Helpdesk Digitale Zorg. Je kunt hier al je vragen stellen over digitaal contact met jouw behandelaar en digitale zorg. Bijvoorbeeld vragen over beeldbellen of vragen over de digitale omgeving Karify. Andere vragen, bijvoorbeeld over de behandeling zelf of over medicatie, kun je stellen aan je behandelaar.
Je kunt de Helpdesk Digitale Zorg bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 18.00 uur via telefoonnummer 085 – 130 4575 of een e-mail sturen naar info@helpdeskdigitalezorg.nl.
Medicatiegegevens opvragen
Voor je behandeling is het belangrijk dat je behandelaar weet welke medicijnen je gebruikt. Wij werken daarom samen met apothekers en andere zorgaanbieders die medicijnen voorschrijven. We doen dit via het Landelijk Schakelpunt, een soort verkeerstoren tussen Arkin, alle apotheken en andere zorgaanbieders in Nederland. Zo zorgen we ervoor dat de medicijnen die je gebruikt bij elkaar passen en veilig zijn. Meer informatie hierover kun je vinden op de de website van Arkin.